Tiedote: POF GROUP on nyt POF Interior

Kirjoittaja: Sofia Ylihärsilä

Markkinointipäällikkö

sofia.yliharsila@pofinterior.fi

Olemme uudistaneet brändimme ja palvelemme asiakkaitamme jatkossa nimellä POF Interior. Toimimme osana POFia, johon kuuluvat POF Interiorin lisäksi POF Visuals ja POF Design Shop

Tavoitteena monipuolisempi asiakaskokemus

Tavoitteemme on jo pitkään ollut asiakkaidemme kokonaisvaltaisempi palvelu. Sama tavoite on ollut myös POF Visualsilla sekä POF Design Shopilla, joten päätimme yhdistää voimamme monipuolisemman asiakaskokemuksen puolesta! Olemme toimineet alusta asti yhdessä POF Design Shopin kanssa ja olemme tehneet pitkään yhteistyötä myös POF Visualsin kanssa, mutta nyt muuttaessamme samoihin toimitiloihin, yhteistyömme synergiat kasvavat merkittävästi.
Voimme nyt tarvittaessa hoitaa projektien ennakkomarkkinoinnin, myyntisisustukset, asuntovalokuvauksen, hankkia kohteelle näkyvyyttä sekä toimittaa kauppa- ja muuttolahjat – kaikki keskitetysti.

Yksi POF – kolme eri yritystä

POF Visuals, POF Interior ja POF Design Shop palvelevat asiakkaita jatkossa POF-nimen alta, mutta olemme jatkossakin kolme itsenäistä yritystä. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että palvelut voi tilata yrityskohtaisesti kuten ennenkin, mutta jatkossa meillä on mahdollisuus myös toteuttaa suurempia kokonaisuuksia kolmen yrityksen voimin. Yritykset ovat muuttaneet saman katon alle, joka mahdollistaa syvällisen yritysten välisen yhteistyön.

Tehtävänä koti

Haluamme olla asiakkaillemme kuin oma asuntomarkkinoinnin osasto luomalla koteja rakentamisen jokaisessa vaiheessa. Koti on paikka elämälle, kasvulle ja unelmille. Sen tunteen me haluamme palveluillamme luoda.

Tehtävänä..

..Koti, joka on vasta ajatus – POF Visuals muuttaa ajatukset kutsuviksi kodeiksi 3D-mallinnuksien ja visualisointien avulla.

..Koti, joka haluaa tulla löydetyksi – POF Interior auttaa tyhjiä koteja löytämään asukkaansa upeiden myyntisisustuksien, asuntovalokuvien sekä näkyvyyskampanjoiden avulla.

..Koti, joka tuntuu kodilta – POF Design Shopin sisustusverkkokauppa palvelee kodin asukkaita kaikissa sisustustarpeissa. Rakennusyhtiö voi muistaa asunnonostajaa esimerkiksi lahjakortilla.

Teemme yhteistarjouksia asuntoyhtiöiden kokonaispaketeista, jolloin aikaa säästyy niin koordinoinnissa kuin euroissa. Tutustu kaikkiin tarjoamiimme palveluihin osoitteessa pof.fi tai ota yhteyttä